22 d’abr. 2014

Calendari escolar del curs 2014-2015

9 d’abr. 2014

Tarragona. Èxit de la taula rodona sobre la planificació educativa

Ahir dimarts, vem celebrar a la Sala d'Actes del campus Catalunya de la URV de Tarragona la Taula Rodona dedicada a la planificació educativa amb un gran nivell per part dels ponents.

8 d’abr. 2014

Ensenyament privat. Comunicat sobre actualització, adequació i modernització del sistema de Seguretat Social

L’Institut Nacional de la Seguretat Social ha fet pública una resolució de 20 de març de 2014 que

aprova una relació d’empreses en les que s’apliquen les previsions de la disposició final dotzena de la Llei 27/2011 d’1 d’agost sobre actualització, adequació i modernització del sistema de Seguretat Social. Es tracta de les empreses que es van inscriure a la Seguretat Social per tal que els treballadors que acompleixin les condicions requerides, puguin acollir-se a la jubilació parcial després de 2013.

7 d’abr. 2014

Manlleu. Xerrada sobre el Model Manlleu

Després de més d’una vintena d’anys d’existència de l’anomenat “Model Manlleu”, un model de referència al nostre país en la lluita contra la segregació escolar i que, malgrat algunes mancances, ha contribuït de forma eficient a la cohesió social i a millorar la convivència a Manlleu, entenem que avui comença a evidenciar esquerdes.

4 d’abr. 2014

Tarragona. Taula Rodona. La planificació educativa. Present i futur de l'educació

Us convidema la taula rodona que celebrarem a tarragona el proper dimarts 8 d'abril de 2014 amb el títol de "La planificació escola a Catalunya. Present i futur de l'educació".

2 d’abr. 2014

Terrassa. Celebració de la I Cursa Solidària per a la Justícia Social

El passat diumenge 30 de març, ha Terrassa vam celebrar la I Cursa Solidària.