22 de nov. 2012

Aquesta tarda els representants dels partits polítics han assistit a una mesa per parlar de l'Escola Concertada

La patronal era allà, ens han vist i ens han escoltat però no han volgut donar la cara

21 de nov. 2012

Dijous 22 de novembre plantem cara pel present i futur de l'escola concertada

Hi hem anat,  hem xiulat a la patronal i a la Consellera, alguns  que van de bracet per retallar els nostres drets, hem entrat a la conferència, bé no s'ha pogut preguntar res, protocol tancat i els partits han anat esgranant un per un les seves propostes.

TENS TOTA LA INFORMACIÓ AQUÍ (+)

En assemblea de treballadors i treballadores de l´escola concertada celebrada ahir a la seu de CCOO van sorgir un sèrie de propostes per dur a terme en les properes setmanes. La més immediata, aprofitant la trobada de les diferents forces polítiques per parlar sobre l´escola concertada, serà una concentració demà dijous a les 19:00 davant de l´hotel Catalònia (plaça Espanya 6-8). La presència de la consellera d´Ensenyament Irene Rigau pot fer que la nostra protesta tingui més ressò mediàtic. Per aquest motiu hem fet arribar una nota de premsa a diferents mitjans de comunicació perquè facin la cobertura del nostre acte.

18 de nov. 2012

Dimarts 20 de novembre assemblea de treballadors i treballadores de les escoles concertades 18h a Via Laietana,16 Sala Plateria 1

Recorda!  Aquest dimarts 20 de novembre a les 18 h tens una cita amb companys i companyes d'escoles concertades per trobar maneres d'organitzar-nos davant de la pèrdua de drets que estem patim. Ens calen les teves aportacions, les teves opinions. Tot i  que encara no siguis afiliat o afiliada, pots venir i participar.
Tens les portes obertes a la participació, el debat és necessari per tirar endavant.

• També hem elaborat un aplicatiu per a què ens enviïs els teus plantejaments i  opcions possibles.

Aclariment de localització: El cartell que anat repartint, indica l'adreça Via Laietana, 16 Sala 11 i en realitat ho hem hagut de traslladar a la Sala Plateria 1.
Allà ens trobarem!

6 de nov. 2012